مورد نیاز رژیم غذایی بیماران با اورمی
نوشته شده توسط : rshaole

مورد نیاز رژیم غذایی بیماران با اورمیبیماران مبتلا به اورمی نیاز به یک رژیم غذایی علمی برای تسکین علائم خود و محافظت از عملکرد باقی مانده pochek.I هر گونه مورد نیاز در رژیم غذایی بیماران مبتلا به اورمی؟

1.dieta بیماران مبتلا به مزمن کلیوی باید به نور، آنها می توانند شراب بنوشند و یا خوردن غذاهای تند به غذا خوردن غذاهای چرب کمتر و پروتئین حیوانی (مانند چربی، میگو، خرچنگ، و غیره)

2. بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه باید لوبیا و محصولات باقلا سبز مصرف نمی کنند (به عنوان مثال، توفو، جوانه لوبیا، آرد سویا، و غیره)

3.patsient با بیماری مزمن کلیه، که، ادم، فشار خون بالا، نارسایی قلبی باید نمک کمتر و یا رژیم غذایی بدون نمک می خورند.

4.Vo زمان بیماری مزمن کلیه، نارسایی کلیوی را کاهش می دهد ظرفیت کلیه برای کنترل مصرف آب ضروری است، توصیه میکنم از فرمول زیر: = تعداد حجم ادرار در هر روز + 500-800 میلی لیتر.

5.patsientov اورمی و نارسایی کلیه، به منظور کراتینین، BUN نمایش داده ادرار باید مدفوع آزاد باقی می ماند ترجیح می دهند دو یا سه بار در روز به جای سه بار در روز یا vdva. خربزه، هندوانه، کدو تنبل می تواند یک دیورتیک، سوپ لوبیا قرمز، سوپ لوبیا سیاه و سفید، سوپ لوبیا، TOO دیورتیک. عسل، موز، گلابی، هویج، گوشت گردو، دانه کنجد سیاه و سفید، می تواند ملین، این غذاها را می توان با دارو درمان شود.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683





:: برچسب‌ها: مورد نیاز در رژیم غذایی,بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 3045
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: